Obserwatorzy

środa, 13 czerwca 2012

Empatia

Sama byłam ostatnio pacjentką. Dzięki pomocy pielęgniarek, ich spokojowi i wielkiej empatii przeżyłam ten czas prawie bezstresowo. Całe przygotowanie do zabiegu, okres pooperacyjny, usprawnianie, zmiany opatrunków dzięki właśnie tej empatii są dla mnie nawet przyjemnym wspomnieniem. Teraz często odwiedzam poradnię chirurgiczną, ponieważ z powodu nadwagi i moich chorób przeżywam to co niektórzy z naszych pacjentów - powikłane gojenie miejsca operowanego, również doświadczam wsparcia ze strony pielęgniarek z tejże poradni. Wiem, że sama mogłabym sobie zagoić tę rankę, ale pozwalam fachowcom by to zrobili, staram się być zdyscyplinowaną pacjentką, ale za bardzo mi to nie wychodzi, ponieważ moja natura pielęgniarki wychodzi na wierzch. No cóż, pozostaje mi wiara, że wkrótce pępuszek się zagoi i wrócę do pracy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz